2011-06-17

Hemlig bok

Gjorde en hemlig bok för ett antal månader sedan, därefter blev den liggandes för jag hade ingen inspiration till att dekorera den, men nu...
 ... så blev den färdig.
Magnolian har jag stämplat och målat med akvarellpennor.
 Jag gjorde den i ett format där man kan lägga in ett presentkort, om man ska ge bort den. Annars har jag kvar den. ;) 
 Ryggen av sidan ville jag att det skulle se ut som en bok.
 Sedan dekorerade jag med ett nyckelhål och en nyckel, båda är brads. Ska det vara en hemlig bok, så ska det!!!   ;)
Insidan har jag inte gjort något åt, eftersom jag inte vet vad jag ska göra med den. Öppet för förslag, tänkte jag.
Jätteroligt att göra något annat än bara kort, men jag älskar att göra kort!
Denna är jag riktigt nöjd över och den dekorerar min hylla väldigt bra.

Ha det gott!!! Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar