2011-07-30

Ask

Jag hittade en ask som jag tänkte snygga till.
Svärmor fyllde år och vi skulle ge bort ett halsband, så jag tyckte att detta skulle passa perfekt.
 Jag använde ett neutralt papper för att klä om asken, därefter chalkade jag alla kanter. Fjärilarna på sidan är utpunchade från en punch, som jag nästan hade glömt bort att jag hade.

 På sidan av locket satt jag dit en neural liten spets som gick i ljusrosa toner.
Den har jag inte knypplat själv. ;)

Detta är asken ovanifrån.

 En stor vit ros som jag chalkade kanterna på och lite andra blommor och blad. Dessutom klämde jag dit en trollslända bland blommorna.

 På locket stämplade jag dit hjärtliga gratulationer, jag tror att det är inkidos stämpel.
Jättesnygg stämpel!!!

Det jag kommer att tänka på nu är att jag inte har använt mig av varken glitter eller pearlmakern...
men det blev väldigt bra fastän jag inte använde mig av det. =)

Ha det så gott i sommarvärmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar