2012-02-26

Pringlesburk förvandlas

En pringlesburk fick bli ett projekt.
Har aldrig piffat upp en sådan förrut, men det blev en fin julklapp.
En julklapp till en rockande kille, med bas.
A Pringlecan had become a project.
Have never buffed up such before, but it was a nice Christmas present.
A Christmas present for a rocking guy, with a base.

 Framsidan.
Jag har använt mig av brun och vinrött cardstock och ett papper från panduros julpappersstack.
The front.
I am using brown and burgundy cardstock and a paper from panduros christmaspapersstock.

 Jag har använt Martha stewart punch till det bruna cardstocken.
Noterna är utskurna med slice.
I have used Martha stewart punch to the brown cardstock.
The notes are cutout with a slice.

 Baktill tog jag ett snöre och gjorde ett korsettliknande bakstycke. Häftig touch på det hela!
Backside, I took a rope and made a corset-like back. Cool touch on it!

 Sedan var jag tvungen att hitta något som liknade en bas, denna fick min slice skära ut. Jag skar ut den i två färger, som jag lade på varann, för att få en skugga.
Then I had to find something that looked like a base, this is what my slice cut out. I cut it out in two colors, which I put on each other, to get a shadow.

Ovansidan blev väldigt enkel, med lite blommor och blad.
The top was very simple, with little flowers and leaves.

I denna burk lade jag en överraskande julgåva.
In this jar, I put a surprise Christmas gift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar