2012-06-20

Grattis Hasse!

En mycket go vän skulle fira sin far, ville ha ett flaskkort. Jag visste att han skulle få en whiskey så därför blev det bara ett enkelt flaskkort.
A very good friend was celebrating his father, wanted a bottle card. I knew he would get a whiskey so it was just a simple bottle card.

 Han gillar ju att fiska så då satt jag dit en fiskare på sidan, denne är utskuren med min Slice, men jag har gjort om den till en fiskare ( det var inte det från början).
Jag hade först tänkt sätta dit ett dragspel, men det fanns ingen sådan figur att skära ut.
He likes to fish so when I sat there a fisherman on the side, he is cut out with my Slice, but I have made it into a fisherman (that was not there from the beginning). I had first thought to frame an accordion, but there was no such figure to cut out.



 På tagen skrev jag grattis och på baksidan skrev jag min väns namn. :)
On the tag I wrote congratulations and on the back, I wrote my friend's name. :)

 På namnet lade jag ett lager med glossy accent, för det blir så dekorativt.
On the name I put a layer of glossy accents, because it is so decorative.

Sist men inte minst så fick det bli några blommor uppe vid flaskhalsen.
:)
Last but not least, it had to be some flowers up at the bottleneck. :)

Jag hoppas att Whiskeyn var god!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar