2012-07-27

Bröllops flaskkort

Ett flaskkort till några som skulle gifta sig.
Jag fick titta på inbjudningskortet till bröllopet och fick utgå från det.
One bottle card for some who would marry. I had to watch the invitation to the wedding and had to start from there.
 Jag använde mig av ett cardstock i liknande färger och sedan skulle det vara väldigt enkelt och stilrent. Så jag embossade ett hjärta, och detta är min embossing-debut! :)
I used a cardstock in similar colors, then it would be very simple and stylish.
So I embossed a heart, and this is my embossing debut! :)
 Uppe vid flaskhalsen embossade jag på cardstock och sedan klippte jag ut dom och limmade fast intill öppningen där flaskkortet hänger.
Up at the bottleneck, I embossed on the cardstock and then I cut them out and glued next to the opening where the bottle card hangs.
 Sedan gjorde jag likadant med hjärtat där namnen skulle stå, och på dess baksida skrev jag bröllopsdatumet.
Then I did the same with the heart where the names would be, and on its back, I wrote the wedding date.
 På tagen stämplade jag grattis och på baksidan står det från vem.
On the tag I stamped the congratulations and on the back it says from whom.
En liten närbild på min första embossing, här har jag använt vitt emb. pulver.
Inte så pjokigt för min premiär. ;)
A little close up of my first embossing, I've used white emb. powder. Not so bad for my premiere. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar