2012-10-06

Love, love, forever!

En arbetskamrat skulle på bröllop och ville ha ett chokladflaskkort.
Jag fick fria händer.
A colleague was at a wedding and wanted a chocolate bottlecard.
I was given free hands.
 Har använt mig av grått cardstock och ett mönstrat glitterark.
De gråa hjärtan som finns med är från ett 30x30 ark.
Ordet forever är utskuret med min slice. :)
Have used gray cardstock and patterned glitter sheet.
The gray hearts is even from a 30x30 sheet. The word forever is cut with my slice. :)
 På tagen satte jag fast ett organsaband och pärlband, dessutom ett silverhjärta.
Intill limmade jag fast hjärtan av hjärtarket. Där skrev jag namnen på de som skulle gifta sig och därefter lade jag ett lager med glossy accent på.
On the tag I put down a organsa ribbon and string of pearls, plus a silver heart.
Next to I glued the hearts of the heart sheet. There, I wrote the names of those who were married and then I put a layer of glossy accents on.
 På tagen stämplade jag dit hjärtliga gratulationer och
på baksidan står det från vem som uppvaktade de nygifta.
On the tag I stamped there congratulations and
on the back it says from who courted the newlyweds.
 På ovansidan vid flaskhalsen limmade jag fast vita rosor och blad och några rosknoppar i creamfärg. Dessutom lade jag lite glitter på rosorna.
On top of the bottle neck I glued the white roses and leaves and a few rose knobs in cream color.
 Additionally, I put some glitter on the roses.
 
Må de lyckliga ha ett underbart liv ihop! :)
Let them be happy having a wonderful life together! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar