2012-12-14

After Eight Automat

Stämpelkällan har en julutmaning och den vill jag inte missa. :)
Jag följde alla villkor, lite häftigt att man ska uppfylla vissa villkor. ;)
Stämpelkällan have a Christmas challenge that I do not want to miss. :)
I followed all the conditions, a bit cool that you shall meet certain conditions. ;)
 Ett av villkoren var att använda 3 eller fler stämplar från Stämpelkällan.
Visst jag har använt 3 stycken, visserligen 3 lika men olika målade.
Jag har användt mig av deras christmas digi freebie.
One of the conditions was to use three or more stamps from Stämpelkällan.
Sure, I have used three stamps, although three similar but different painted.
I has used their Christmas digi freebie.
 Tomte 1
 Distressfärger: Broken China & Faded Jeans.
Stickles: Waterfall
 
 Tomte2
Distressfärger: Weathered Wood.
Stickles: Silver
 
 Tomte 3:
Distressfärger: Stormy Sky & Chipped Sapphire.
Stickles: Waterfall
 

Jag har använt:
Vit cardstock som bas
Mönstrat papper: Skiing words från Sandylion
Dekorationer:
Vit spets, Vita rosor och blad, Blåvit melerad blomma med en vit och blå pappersblomma under.
Strass-stones i silver i form av hjärtan.
Snöflingorna är rester från Matha Stewarts kantstans snowflake.
I have used:
White cardstock as base
Patterned Paper: Skiing words from Sandylion
Decorations:
White Lace, White roses and leaves, mottled Blue flower with a white and blue paper flower beneath.
Strass stones in silver in the shape of hearts.
The snowflakes are remains from Matha Stewart edge punch snowflake.
 
God Jul!
Merry Christmas!


3 kommentarer:

  1. Men åh så fin!!! Vad vackert att kunna ha en sådan framme :) Kul att du är med på vår julutmaning!

    Ha det bäst!
    Päivi

    SvaraRadera
  2. Mums! Vilken läckerhet som kommer att stå framme vid julbordet :)
    Gillar att du har färglagt tomtarna i olika färger. Kul att du vill delta i vår julutmaning.

    Kram
    Cri-Kee, DT Stämpelkällan

    SvaraRadera