2013-01-22

I stället för en blomma...

Här har jag gjort ett ljuskort. Denna har legat ett bra tag, för jag har inte vetat hur jag skulle dekorera den. Tillslut blev den färdig. :)
Here I have made a light card. This has remained quite a while, because I did not know how I would decorate it. Finally got it done. :)
 Papperet i bakgrunden är egentligen en tapet. 
Därefter dekorerade jag med blommor och fjäril som jag har skurit ut med min slice.
The paper in the background is actually a wallpaper.
Then I decorated with flowers and butterflies that I have cut out with my slice.

  
 Stämpeln är från Reprint.
Inuti finns en tag där man man kan skriva vad man vill och på den andra sidan 6 st värmeljus.
The stamp is from the reprint.
Inside there is a tag where you can write what you want and on the other side 6 pcs tealights.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar