2011-03-18

Grattiskort

Ja, då ska jag pröva lyckan igen. :)
Fruarna lilja har en tävling och jag använde mig av skissen då jag skulle göra ett grattiskort till min syster.
Jag försökte hålla mig till svart och vitt, men det gick inte riktigt. Jag fick använda lite grått och mörkblått också.
Den söta lilla stämpeln har jag målat med akvarellpennor.
På detaljerna lade jag i lite glitter, ett måste enligt mig sälv.  ;) 
Jag tycker i alla fall att den blev urgullig.

Då är det väl bara att hålla tummarna.   :)

2 kommentarer:

  1. Tack för ditt bidrag i vår utmaning!
    Vilken underbart söt stämpel du använt! Var har du hittat den sötnosen?

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad roligt att jag vann, helt otroligt!!!
    Den lilla stämpeln har jag köpt på Pema.cc.
    Imaginisce - Snag 'Em Stamp - Octopus - 002132,
    den är jättesöt.
    Kram Ulrika

    SvaraRadera