2011-03-17

Grattiskort

Jag fick i uppdrag av en god vän att göra ett kort till hennes dotter.
Hon hade önskemål om att det skulle innehålla:
Stadskänsla och att hon tyckte om blått och grönt.
Vi i scrapgruppen hade ordnat en scrapträff med loppis, och där hittade jag faktiskt stämpeln som jag ville ha!!! Magnolias stad. Perfekt timing.
Köpte den utan att blinka. :)
Dessutom köpte jag hängelflickan på picknick, passade perfekt.
Sedan fick jag veta att flickstämpeln var en riktig fullträff, för hon som skulle få kortet älskar cupcakes, och det finns ju med på stämpeln. 
Innuti kortet gjorde jag två tags som stoppas ned i varsin ficka.
Motiven på fickorna är utskurna med min lilla rosa slice. :)

2 kommentarer:

  1. Hihi jag hittade din blogg :D
    Kortet blev jätte bra!
    Hade bra!

    SvaraRadera
  2. Tack, tack!
    Kul att du hittade hit.
    / Ulrika

    SvaraRadera