2011-12-17

Förlovning

Kul att göra olika teman, detta var mitt första förlovningskort!
Romantiskt med rosa och guld, och en guldring i centrum.

Fun to do different themes, this was my first engagement-card!
Romance with pink and gold, and a gold ring in center.
 En närmare titt på ringen, som jag har skurit ut med min slice. På diamanten lade jag ett lager glitterlim, jag ville att den skulle gnistra.

A closer look at the ring, which I have cut out with my slice. On the diamond, I put a layer glitterglue, I wanted to see it sparkle.
 Inuti skrev jag ut en vers från datorn, en vaker dikt.
Jag skrev dit vem det var ifrån.

Inside I wrote out a verse from the computer, a vaker poem.
I wrote there who it was from.
 Hoppas att kärleken blir som en spännande bok!
Lycka till!!!

I hope that love becomes like an exciting book!
Good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar