2011-12-26

Trevlig överraskning för mig...

Min kära vän Sussie, ville att jag skulle göra ett vänskapskort till henne. Jag gjorde denna...
My dear friend Sussie, wanted me to make a friendship card to her. I did this ...


Stämpeln har jag fått låna av en annan kär vän, Maggan. Jag tycker att den är SÅ fin!
The stamp, I had borrowed from another dear friend, Maggan. I think that is SO fine!


Men jag gjorde även detta vänskapskort...
But I also did this friendship card ...


Även denna stämpel fick jag låna av Maggan. Den här tyckte jag var häftig!
Even this stamp, I had borrow from Maggan. This I thought was cool!
It contains the ingredients for a friendshipsoup. ;)


Nu just innan jul var Sussie förbi och önskade god jul och jag fick en påse med en flaska rosevin och en mörk chokladkaka. Men det låg något mer i denna påse, ett kort.
Jo, när jag öppnade kortet började jag skratta lätt i min ensamhet... det var ju ett av korten som jag hade gjort till henne! ;) Jag blev rörd. På insidan av kortet stod det så här...
Now just before Christmas Sussie came by and wished a happy Christmas and I got a bag with a bottle of rose wine and a dark chocolate bar. But there was something more in this bag, a card.
Well, when I opened the card I started to laugh easily in my loneliness ... it was one of the cards that I had made for her! :) I was touched. Inside the card she had wrote like this ...
Ulrika, my friend and sister! Imagine that you sat and made this card for yourself.:) Though it was known only to myself and Tord. Your friend as long as you want ... / Sussie

(syster är bara för kul skull, många har tagit fel på oss och sedan dess har vi kallat varndra för systrar)
(sister is just for fun's sake, many people have mistaken us, and since then we have called each other for sisters)

Alltså, detta kort är nog ett av de finaste som jag någonsin har fått. Gulle dig, Sussie!!!
Kraaaaaam!!!!!!!!
So, this card is probably one of the finest I have ever received. Sweet, Sussie!
Huuuuuuug!!!!!

1 kommentar: