2012-03-11

50-åring

Hejsan!!!
Denna gång vill jag visa ett kort som jag gjorde till en vän. Hon skulle uppvakta en 50-åring. Jag har ju oftast gjort vanliga kort men denna gång blev det ett stafflikort. Gillar dessa, men jag gör dem för sällan.
Hi there!
This time I want to show a card I made for a friend. She would court a 50-year-old.
I have often made ​​common card but this time there was an easel cards. Like these, but I make them not so often.

 Som vanligt så har min slice skurit ut namnet och siffrorna. Magnolian har jag målat med akvarellfärger. Sedan har jag använt mig av Martha Stewarts kant och hörn punch, Swirling Lace.
As usual, my slice cut out the name and numbers. The magnolia I have painted with watercolors. Then I used Martha Stewart's edge and corner punch, Swirling Lace.

 Det mönstrade designarket är: pinkpaislee, butterfly garden, flower blooms.
Detta papper har jag haft länge i mina ägor men har inte vågat klippa i det, det ända jag hade av denna, tills detta kort blev till. Måste bara säga att jag har köpt fler av dessa papper, Love them!!!
The patterned design sheet are: pinkpaislee, butterfly garden, flower blooms.
This paper, I have been long in my property but have not dared to cut in it, the only thing I had of it, until this card came to be. I just have to say that I bought more of these papers, Love Them!

 Under till blev det en stämpel från reprint och sedan skrev jag vilka som grattade 50-åringen.
Below it was a stamp of reprint and then I wrote who congratulated 50-year-old.
Vännen som beställde kortet, tror jag blev nöjd. Det hoppas jag, för jag blev supernöjd. :)
The friend who ordered the card, I think was pleased. I hope so, because I was very satisfied. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar