2012-03-09

Christmas Pringles...

Här har jag än en gång piffat upp en pringles burk. Denna blev en julgåva till en god vän. Det mönstrade papperet kommer från en av Panduros julstack.
Here, once again I buffed up a pringlescan. This was a Christmas gift for a friend. The patterned paper is from a christmasstack of Panduro.



 Jag kunde bara inte motstå att sätta dit några svampar, hon gillar ju svampar. Dessa är utskurna med min Slice Elite.
I just could not resist to put some mushrooms on it, she likes mushrooms. These are cut out with my Slice Elite.

På ovansidan dekorerade jag med blommor och blad. Dessutom använde jag liquid pearl för att göra små pärlor.
On top I decorated with flowers and leaves. In addition, I used liquid pearl for making small beads.

4 kommentarer:

  1. Och jag blev sååå himla glad!!
    Tack igen, den pryder sin plats här hemma :)
    Kram/Sushi

    SvaraRadera
  2. Kul! Snart har du fullt med saker från mig, som pryder ditt hem. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det håller på att vara "märken" av dej både här och där :)

      Radera