2012-09-02

Annelie 70

Mina föräldrar och vänner skulle på storkalas. Jag fick äran att göra kortet. :)
My parents and friends were on a big party. I was honored to make the card. :)
 Här har jag använt mig av en massa stämplar och stämplat runtom fjärilen. Namnet har jag skrivit dit men 70 har jag stämplat dit.
Here I have used a lot of stamps and stamped around the butterfly. The name I have written there but I have stamped 70 there.
 En närbild av fjärilen.
A close up of the butterfly.
 Det är som ett kuvert och kort i ett. Riktigt roligt att göra.
It's like an envelope and card in one. Really fun to do.
Här är baksidan av kortet, det måste ju vara dekorerat också. ;)
Here is the back of the card, it has to be decorated too. ;)
 
Ha det gott!
Take care!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar