2012-11-27

Äntligen 18!

Frida fyllde 18 år och hennes mamma ville ha ett kort som hon skulle ge bort. Jag fick veta att hon skulle få pengar och då blev min tanke på ett plånbokskort. ;)
Frida turned 18 and her mother wanted a card that she would give away. I was told that she would get the money and then got my mind on a wallet card. ;)
 Jag använde ett mörkgrönt cardstock som grund, sedan ett härligt papper med rosor på.
I used a dark green cardstock as a base, then a beautiful paper with roses on.
 Namnet är utskuren med min slice och då har jag använt mig av skugga i mörkgrönt och samma mönstrade papper på bokstäverna. På detta lade jag ett lager med crackle accent.
The name is cut with my slice and then I used the shade of dark green and the same patterned paper on the letters. On this, I put a layer of crackle accent.
 Jag använde mig av magnetlås för att kunna stänga plånboken.
I used magnetic clasp to close the wallet.
 På insidan av plånboken satt jag dit en ficka och i det stack jag in en tag med en hjärtlig hälsning till dottern.
On the inside of the wallet, I put a pocket and there I stuck in a tag with a warm greeting to her daughter.
Så här såg den ut från sidan, fanns plats för massor av stora sedlar. ;)
Hoppas att hon gillade den och det som fanns i.
This is from the side, there was room for lots of money. ;)
Hope she liked it and what was in there.
 
Hoppas ni har det bra, vi ses snart igen! :)
Hope you have a good time, see you again soon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar