2012-11-29

Ett Neverending Card

Min älskade far ville ha ett kort till sin bror då han fyllde år. Pappa ville att det skulle vara ett klurigt kort. Då kom jag på att prova ett neverending card. :)
My beloved dad wanted a card to his brother for his birthday. Dad wanted it to be a clever card.
Then I came on to try a neverending card. :)
 Detta blev framsidan.
Här har jag använt mig av vilda stamps underbara stämpel.
This became the front.
Here I have used wonderful stamps from vilda stamps.
 Sedan öppnar man framsidan så här.
Then open the front like this.
 Andra sidan blev så här.
Bokstäverna är utskurna med min älskade slice. ;)
The other side was like this.
The letters are cut out with my beloved slice. ;)
 Så här vänder man sida till sida nr 3.
This is the way to flip side to side 3.
 På sida 3 har jag skrivit ut bilder på en aborre och på en volvo,
det ville pappa att de skulle vara med på kortet,
 eftersom han gillar och fiska och sen äger han en sådan bil.
On page 3, I printed the images on a perch and a Volvo, my father wanted them to be on the card,
as he likes to fish and then he owns such a car.
 Sedan viker man fram sida 4.
Then fold it forward page 4.
 På sida 4 har jag skrivit grattis och sedan min fars namn.
On page 4, I have written congratulations and then my father's name.
 När man då viker upp sida 4, så kommer man fram till slutet,
eller början om man vill säga så. ;)
When you then fold up page 4, it will be up to the end, or the beginning if you want to say so. ;)
Därefter kan man hålla på och vika kortet om och om igen, det tar som aldrig slut, egentligen. :)
Jag fick först visa far hur kortet fungerade ifall farbror Lars inte fattade,
 men min farbror var inte dum han fixade att läsa sitt gratulationskort. :)
Then you can go on and fold the card over and over again, it really never ends, really. :)
First I had to show dad how the card worked incase Uncle Lars did not understand,
but my uncle was not stupid, he managed to read his greeting card. :)
 
Sköt om er, vi hörs snart igen! Kram.
Take good care, see you soon! Hug.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar