2013-04-15

Bröllopsbok

En av våra arbetskamrater gifte sig i smyg innan de for på bröllopsresa. 
Jag fick äran att göra ett kort till dom innan de kom hem. :)
Så här blev den.
One of our colleagues got married in secret before they went on their honeymoon.
I was honored to make a card for them before they came home. :)
So this was it.



 Inuti måste man ju ha en liten vers och denna tyckte jag passade bra, den är så fin.
Dessutom gjorde jag ett litet kort med alla som gratulerade de lyckligt gifta.
Inside, one has to have a little verse and I thought this was a good fit, it is so nice.
Additionally, I made a small card with everyone who congratulated the happily married.

 Först tänkte jag skriva alla namnen för hand, men i slutändan blev det datorskrivet.
Därefter gjorde jag en liten låda till kortet.
At first I thought to write all the names by hand, but in the end it was written with my computer.
Then I made a little box to the card.



Må de två leva lyckliga i alla sina dagar!!!
May the two live happily ever after!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar