2012-01-28

Hej!
Nu ska jag göra något som känns pirrigt. Jag ska ansöka att få vara DT hos
Det som känns pirrigast är att ansöka om en sådan här sak då alla kan se ansökan.
Men detta är i alla fall mitt bidrag och jag har använt mig av deras digi freebie, som jag har färglagt med distress inks.

Hi!
Now I will do something that feels scary. I'll apply to be part of the DT of Stämpelkällan.
Why it is so scary, to apply for this kind of things, is when everyone can see the application.
But this is anyway my contribution and I am using their digi freebie, which I have colored with distress inks.


 De har jättemånga jättefina stämplar på deras webshop, så har ni inte varit dit så klicka här.
Ja, då är det väl bara att hoppas på tur.
Kram

They have many nice stamps on their web shop, if you have not been there, click here.
Yes, that's probably just hoping for luck.
 Hug!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar